تازه هاهمه ی مطالب

معرفی وبلاگ آموزشی رسپبری پای

این وبلاگ رزبری پای توسط گروه الکترولب ایجاد شده و در ضمینه ی آموزش برد های رسپبری پای و برد های مشابه فعالیت می کند. دوستانی که به این برد ها علاقه دارند می توانند این وبلاگ رو دنبال کنند.

در این وبلاگ به برد رزبری پای و کاربردهای رزبری پای یا به قول بعضی ها رسپبری پای می پردازیم نحوه استفاده از این برد برای کنترل دنیایی پیرامون و استفاده از لینوکس و ویندوز رو روی این برد محبوب به شما آموزش می دهیم.

رزبری پای

در ماه های اول پست ها و مطالبی که در سطح وب فارسی است. با ذکر منبع منتشر می شود ولی در ادمه مطلب اخصاصی نیز خواهیم داشت از جمله برنامه نویسی این نوع بردها ایجاد رابط گرافیکی برای برنامه ها راه اندازی سنسور ها و کنترل ابزار های بیرونی پروژه هایی در مورد اینترنت اشیا IOT و خیلی چیز های جالب دیگر …

لیست برخی از پست های وبلاگ رزبری پای :

ساخت تبلت با استفاده از رزبری پای

دانلود کتاب آموزش کامل رسپبری پای

دانلود کتاب مرجع سخت افزار رسپبری پای

اتصال رسپبری پای به تلفن همراه و کنترل کامل آن از طریق گوشی

و خیلی آموزش های جالب دیگر به زودی قسمت رسپبری پای رو هم به انجمن الکترولب اضافه می کنیم تا با دوستان بهتر در این مورد در ارتباط باشیم.

علی عزتی

علی عزتی هستم. رشته ی مهندسی برق الکترونیک رو خوندم. علاقه ی من به یادگیری و به اشتراک گذاشتن چیز هایی که یاد گرفتم. باعث شد تا الکترولب ایجاد بشه. علاقه ی زیادی به الکترونیک دارم. و دوست دارم چیزهای جدید یادبگیرم و بسازم ... :))

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا